Toimitusehdot

Voimassa 01.04.2020 alkaen

ROSE HYVÄN OLON HOITOLA (y-tunnus 2936298-8) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Oikeus evätä tilaus

Rose Hyvän olon hoitolalla on oikeus evätä tilaus tarvittaessa.

Toimitusmaksu

Pakkaus- ja toimituskulumme riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Osalla tuotteista on mahdollista valita vain yksi toimitustapa.

  • Nouto hoitolasta 0 €. (Ilmoitamme sinulle erikseen, koska tilaus on valmis noudettavaksi liikkeestä.)
    Hoitola sijaitsee osoitteessa Taitajantie 1, 38360 Sastamala. (Kiikoisten ABC:n yhteydessä, valtatien 11 ja kantatien 44 risteyksessä.
  • Postipaketti (Nouto postista) 5,90 €, yli 120 € tilaukset ilman toimitusmaksua. Paketin säilytysaika Postilla 7 vuorokautta.

Toimitukset

Lähetämme tilaamasi tuotteet mahdollisimman pian, useimmiten jo vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Verkkokaupan tuotteista osa toimitetaan suoraan hoitolan omasta varastosta, jolloin toimitusaika on yleensä 1-4 arkipäivää. Mikäli tuotteessa on merkintä jälkitoimituksessa, tuote tilataan maahantuojalta ja toimitusaika on silloin n. 7-14 vrk. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut myös maahantuojalta ja toimitusaika on pidempi, olemme sinuun yhteydessä.

Vaihto, palautusoikeus ja reklamaatio

Palautusoikeus

Sinulla on aina oikeus muuttaa mielesi tilauksesi suhteen 14 päivän kuluessa verkkokaupassa tehdystä ostoksesta. Palautusaika lasketaan siitä päivästä, jolloin sinä tai sinun ilmoittamasi henkilö vastaanotti tilauksen. Terveydellisistä ja hygieenisistä syistä palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka eivät rikkoutuneen sinetin takia sovellu palautettavaksi, jos asiakas on rikkonut sinetin, tuotepakkauksen, tuotteen alkuperäispakkauksen tai muun sinetin.

Jos tuote kuuluu palautusoikeuden piiriin ja olet käsitellyt tuotetta suuremmassa määrin kuin on tarpeen sen ominaisuuksien tai tarkoituksen toteamiseksi, Rose Hyvän olon hoitolalla on oikeus tehdä arvonalennusvähennys, joka vastaa tuotteen nykyistä arvoa verrattuna tuotteen alkuperäiseen arvoon.

Palautuksen voi suorittaa lähettämällä avaamattoman tuotteen Rose Hyvän olon hoitolalle. Otathan kuitenkin ennen yhteyttä hoitolaan viestillä kirsi@rosehyvaolo.fi Palautusosoite on:

Rose Hyvän olon hoitola

Taitajantie 1

38360 SASTAMALA

Rose Hyvän olon hoitola ei vastaa tuotteesta sinä aikana, kun se lähetetään asiakkaalta takaisin Rose Hyvän olon hoitolaan palautuksen tai reklamaation vuoksi.

Vaihto

Vaihtoa ei voi suorittaa verkkokaupassa, vaan tällöin sinun tulee käyttää palautusoikeuttasi. Tuotteen vaihtaminen toiseen tuotteeseen edellyttää, että tuote palautetaan käyttämättömänä ja vahingoittumattomana.

Kuljetuskustannukset

Rose Hyvän olon hoitola maksaa palautuksen toimituskustannukset hyväksytyn reklamaation yhteydessä. Jos reklamaatiota ei hyväksytä tai käytät palautusoikeuttasi, tulee sinun maksaa palautuksen toimituskustannukset itse.

HUOM! Paketin noutamatta jättäminen ei ole sama kuin palautus tai peruutus. Noutamattomina palautuneista tilauksista perimme tilauksen pakkaus-, toimitus- ja palautuskuluja 14,90 €.

Muuta huomioitavaa

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan tulee ennen tilaustaan tutustua voimassaoleviin toimitusehtoihin.

Ylivoimainen este (Force majeure)

Rose Hyvän olon hoitola ei vastaa siitä jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevan sen toimintaa haittaavan tai estävän seikan vuoksi (force majeure).
Emme vastaa siitä, jos tilauksesi ei tule perille tietoverkon tai tietoliikenneyhteyksien toimimattomuuden vuoksi.